Zemědělský traktor Kubota M4062 Cab
Výkon: 48,4 kW (66 HP)
Zdvihový objem: 3 331 cm3 / počet válců: 4.
Počet převodových stupňů: 18 vpřed/18 vzad.
Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Výkon: 48,4 kW (66 HP)
Zdvihový objem: 3 331 cm3 / počet válců: 4.
Počet převodových stupňů: 18 vpřed/18 vzad.
Kubota Vám představuje novou řadu M7. Špičkový model poskytuje výkon až 170 koní. Pod oranžovou kapotou je motor Kubota - čtyřválec - 6,1l. Nová série M7 přichází s dvojicí převodovek. V nabídce jsou K-VT - převodovka s plynule měnitelným převodem nebo K-powershift. Traktor má zcela novou loketní opěrku s přehledným displejem. Kabinu lze dodat v několika variantách odpružení. Model se vyrábí v nové továrně v severní Francii.
Vydali jsme se tou nejlepší cestou, která učiní vaši práci v zemědělství jednodušší a efektivnější. Zaměřili
jsme se hlavně na vztahy mezi zemědělskými činnostmi a pracovníky, stejně tak i mezi zemědělskými činnostmi
a životním prostředím. Uvědomujeme si, že pouze pokud bude životní prostředí čistší, může mít zemědělská
výroba vyšší úroveň a lidé mohou žít plnohodnotnější život. Vrátili jsme se k základům a snažili se najít
řešení problémů, kterým čelí zemědělci na celém světě. Zkoumali jsme minulost, současnost i budoucnost
v oblasti zemědělství a představovali si, jaký by měl být ideální traktor, aby byly každodenní úkoly v
zemědělství v budoucnu jednodušší a efektivnější s přihlédnutím k čistšímu životnímu prostředí.
No a proto jsme pokračovali dále a postavili pro vás traktor zcela nové dimenze. Dovolujeme si vám představit
Kubotu M7001 – nejvýkonnější, nejschopnější, nejpohodlnější a nejčistší traktor, který jsme kdy vyrobili.
Proto si zaslouží být nazýván vlajkovou lodí ve flotile našich zemědělských traktorů.
Tento motor se může pochlubit nejnovější technologií a splněním emisního limitu Euro 4. Elektronicky řízené
vstřikování Common Rail upravuje ideální načasování a množství vstřikovaného paliva v několika fázích
pro optimální spalování. Tímto dosáhnete nižší spotřeby paliva, vyšší účinnosti a nižší hlučnosti motoru.
Redukcí oxidů dusíku ve výfukových plynech spolu se systémem vstřikování AdBlue, kombinací s filtrem pevných
částic (DPF) a recirkulací výfukových plynů (EGR) je zajištěno, aby motor nejen splňoval nejpřísnější
současné emisní předpisy, ale výrazně je i překračoval.
Výkon je klíčovou vlastností traktoru. Tento údaj udává předpoklady, jak rychle a efektivně bude traktor pracovat. Někdy je těžké zajistit potřebný výkon pro práci, obzvláště pokud jde o krátkodobý požadavek. Optimální průběh a využití výkonu motoru zajišťuje systém Power Boost – tj. systém s automatickým procesem okamžitého navýšení výkonu motoru.
Čas strávený u čerpací stanice je čas, kdy traktor nepracuje. Abyste mohli déle pracovat bez nutnosti tankování, je M7001 vybaven extra velkými nádržemi pro pohonné hmoty (330 l) a AdBlue (38 l).
K dispozici pro M7001 ve verzi Premium K-VT. Tato převodovka poskytuje prakticky nekonečné množství rychlostí vpřed a vzad, takže můžete pracovat optimální rychlostí s jakýmkoli přídavným zařízením. Vysoce citlivá a spolehlivá převodovka K-VT má také schopnost dynamického brzdění motorem, udrží kontrolu nad traktorem a konstantní rychlost jízdy při sjíždění svahů.
M7001 může být vybaven také jednoduchou a spolehlivou Powershift převodovkou Kubota. V základním rozsahu poskytuje 4 rychlosti vpřed a 4 rychlosti vzad v 6 rychlostních skupinách. Celkově tedy máte k dispozici 24 rychlostí vřed a 24 rychlostí vzad. Změnu směru jízdy je možné provést bez použití spojkového pedálu. Vzhledem k tomu, že máte mnoho rychlostí na výběr, je snadné zvolit tu správnou rychlost pro každou práci!
Některé úkony není možné provést správně při standardním rozsahu pracovních rychlostí. To je důvod, proč vám Kubota M7001 dává možnost přidat dalších 16 rychlostí vpřed a 16 rychlostí vzad (celkem 40 vpřed/40 vzad).
Rychlost a tažná síla mají velký význam zejména při přepravě. Eco mode umožňuje zachování přepravní rychlosti 40 km/h resp. 50 km/h při dosažení nižších otáček motoru. Dojde tím k značné úspoře množství paliva, snížení hladiny hluku a výraznému zvýšení komfortu obsluhy v kabině (max. rychlost závisí na legislativních předpisech každé země).
Typ | V3307-CR-T |
Zdvihový objem/počet válců | 3 331/4 cm3 |
Max. otáčky motoru | 2 400 ot/min |
Max. výkon motoru (97/68/EG) | 48,4 (66) kW (HP) |
Objem nádrže palivové/AdBlue | 90/XXX l |
Počet rychlostních stupňů | 18 vpřed/18 vzad nebo 36 vpřed |
Maximální rychlost | 40 km/h |
Převodovka | synchronizovaná, 6 stupňů, 3 skupiny |
Reverzní zařízení | elektrohydraulické |
Brzdy | hydraulické kotoučové, zapínání 4×4 při brzdění |
Připojení pohonu 4×4 | elektrohydraulické |
Uzávěrka diferenciálu přední/zadní | samosvorný diferenciál/uzávěrka diferenciálu |
Typ vývodové hřídele | nezávislý, elektrohydraulická, lamelová spojka s brzdou |
Rychlost | 540/540E (1000 – volitelné) ot/min |
Průtok hydraulického čerpadla | 63 l/min |
Tříbodový závěs | rychloupínací s teleskopickými stabilizátory |
Kategorie | II |
Regulace | polohová, silová a smíšená |
Nosnost zadního TBZ | 2 500 kg |
Počet hydraulických okruhů | 2 standardně, 3 volitelně |
Řízení | hydraulické |
Přední náprava | uzavřené koncové převody, kuželové soukolí |
Přístrojový panel | analogový/LCD display |
Standardní pneu | 320/85 R20 vpředu; 420/65 R30 vzadu |
Celková délka | 3 700 mm |
Celková výška | 2 580 mm |
Celková šířka | 1 950–2 165 mm |
Rozvor | 2 135 mm |
Rozchod kol – vpředu | 1 365–1415 mm |
Rozchod kol – vzadu | 1 530–1 745 mm |
Pohotovostní hmotnost | 3 040 kg |
Průměr otáčení | 4 m |