Malotraktor Kubota L1501D Naglak
50 koní, úsporný motor Kubota 4válec.
4×2/4×4.
Převodovka 8V/8R, zdvih hydrauliky 1 750 kg.
Kabina Naglak (PL), schváleno pro provoz na komunikacích.
50 koní, úsporný motor Kubota 4válec.
4×2/4×4.
Převodovka 8V/8R, zdvih hydrauliky 1 750 kg.
Kabina Naglak (PL), schváleno pro provoz na komunikacích.
S řadou L1 máte na své straně všestrannost a výkonnost. Ekonomický provoz díky motoru Kubota, extrémní
odolnost při práci v náročném terénu a šetrnost k životnímu prostředí – to jsou vlastnosti, které činí
řadu L1 skutečným „partnerem“.
Řada L1 nabízí 3 výkonové varianty – od 36 do 50 HP. U každé z nich si můžete vybrat mezi mechanickou
nebo hydrostatickou převodovkou. Modely s převodovkou mechanickou jsou L1361D, L1421D a L1501D. Hydrostatická
převodovka je označena písmenem H: L1361H, L1421H, L1501H. Model L1501D Cab je vybaven kabinou Naglak.
Síla a flexibilita byla u vývojářů hlavní prioritou. Výkonný a úsporný motor, uživatelsky přívětivá a funkční mechanická nebo hydrostatická převodovka, posilovač řízení, palivová nádrž s maximálním objemem, a hlavně výkonná a rychle reagující tříbodová hydraulika jsou prioritou řady L1.
Motor: Tam je síla. Nejdůležitější pro řadu L1 jsou vznětové motory poslední generace. Výkon 36–49 koní zajišťuje dostatek výkonu pro jakoukoliv práci.
Tvar kapoty a blatníků zajistí pro obsluhu dobrý výhled do okolí. To je zvlášť důležité při práci se zadními přídavnými zařízeními nebo s čelním nakladačem. Velký úhel otevření kapoty pomáhá obsluze a servisu při údržbě. Velkorysý prostor obsluhy umožňuje snadné ovládání komponentů. Odpružená sedačka řidiče zaručuje i dlouhou práci bez únavy. Sklopný bezpečnostní rám ROPS, integrovaná přístrojová deska a logické ovládání podtrhuje dobře promyšlenou koncepci stroje.
Výkonný zadní závěs Kat. I se zdvihem až 1 750 kg je na celé řadě L1 dokonale sladěný se strojem. Jeho výkon dává možnost agregace nejrůznějšího příslušenství pro pokrytí nejrůznějších požadavků obsluhy.
Robustní konstrukce přední nápravy zaručuje velký úhel zatočení a extrémní manévrovatelnost. Světlá výška zlepšuje průjezd a manévrovatelnost v lesním porostu a horší průchodnosti.
Čelní nakladače Kubota nabízejí "silnou ruku“ pro extrémní práci. Jsou optimálně přizpůsobeny řadě L1.
Velká zdvihací síla a vysoká výška zdvihu je působivá v této výkonnostní a hmotnostní třídě. Jednoduché
a intuitivní ovládání nakladače zajišťuje standardně Joystick. Zaoblený design čelního nakladač se opticky
hodí k celkovému vzhledu těchto traktorů a umožňuje dobrý výhled na pracovní plochu.
Rychloupínače Skid-Steer umožňují rychlou výměnu různého nářadí.
Typ | Kubota V2403-T, vznětový, přeplňovaný, kapalinou chlazený |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem | 2 434 cm3 |
Maximální výkon | 36 (49) kW (HP) |
Maximální výkon na PTO | 31,5 (42,9) kW (HP) |
Jmenovité otáčky | 2 600 ot/min |
Maximální kroutící moment | 164,2 Nm |
Vzduchový filtr | 2stupňový, papírová vložka |
Objem palivové nádrže | 54 l |
Typ převodovky | mechanická |
Počet převodových stupňů (vpřed/vzad) | 8/8 |
Počet rychlostních skupin | 2 |
Pohon stroje | 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy) |
Spojka | jednolamelová, suchá |
Spojka PTO | vícelamelová, v olejové lázni |
Reverzace | ano |
Uzávěrka diferenciálu | ano |
Brzdy | lamelové v olejové lázni |
Řízení | hydraulické |
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) | 30 km/h |
Tempomat | ne |
Typ | závislé na otáčkách motoru |
Zadní PTO | 540 |
Čelní PTO | na přání |
Celkový výkon čerpadla hydrauliky | 55,6 l/min |
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení | 37/18,6 l/min |
Maximální provozní tlak | 190 kg/cm2 |
Kategorie zadního 3bodového závěsu | Kat. I |
Regulace zadního 3bodového závěsu | řízení polohy |
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen | 1 750/1 250 kg |
Ovládání zdvihu | mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze |
Regulace rychlosti klesání | ano |
Blokace polohy ramen pro transport | ano |
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu | na přání 3/1, na přání 2 |
Celková délka | 3 245 mm |
Celková šířka (v závislosti na pneu) | 1 470 mm |
Rozchod kol vpředu | 1 340 mm |
Rozchod kol vzadu | 1 125–1 325 mm |
Rozvor | 1 915 mm |
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) | 400 mm |
Vnitřní průměr otáčení | 3,2 m |
Standardní pneumatiky vpředu | Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) |
Standardní pneumatiky vzadu | Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) |
Typ | LA854EC |
Ovládání | mechanické, 1pákový rozvaděč, s plovoucí polohou |
Odpojení nakladače | ano, bez použití nářadí |
Rychloupínání lopaty | ano |
Maximální výška zdvihu (k čepu lopaty) | 2 863 mm |
Zahloubení s lopatou ve vodorovné poloze | 177 mm |
Šířka základní lopaty | 1 829 mm |
Objem základní lopaty | 0,31 m3 |
Nosnost na středovém čepu lopaty (max. výška) | 1 129 kg |
Nosnost 500 mm před středovým čepem (max. výška) | 852 kg |
Doba zdvihu výložníku do nejvyšší polohy bez nákladu | 4,2 s |
Doba spuštění výložníku bez nákladu | 2,8 s |
Doba vysypání lopaty | 3,3 s |
Hmotnost nakladače | 590 kg |
ROPS | ano, sklopný |
Kabina | ne |
Sedadlo | komfortní s odpružením |
Nastavitelný volant | ano |
Držák na nápoje | ano |
Schránka na nářadí | ano |
Čelní hydraulický závěs | na přání |
Čelní vývodový hřídel | na přání |
Tažná lišta vzadu (spodní závěs) | ano |
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu | na přání |
Zadní pracovní světlomety | na přání |
Maják | na přání |
Přední blatníky | na přání |
Přední závaží | na přání |
Čelní nakladač | na přání |
Čelní ochranný rám kapoty | na přání |
Pneumatiky záběrové | na přání |
Pneumatiky trávníkové | na přání |
Pneumatiky komunální | na přání |
Pneumatiky industriální | na přání |
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích | ano |