Kubota STV 36
Produkt není dostupný
Kubota STV 36
Technická data:
Motor: 3- válcový kapalinou chlazený motor
Max. výkon motoru dle SAE: 35,9 (26,8 kW) HP
Kapacita palivové nádrže: 29,5 l
Převodovka: hydrostatická 3- stupňová
Jízdní rychlost vpřed: 0 - 30 km/h
Jízdní rychlost vzad: 0 - 21 km/h
Hnací hřídele: zadní a mezinápravová
Řízení (Bi-Speed): hydrostatické servořízení
Zadní 3-bodový závěs kat. 1: standard
Přední 3-bodový závěs: na objednávku
Zdvihový výkon: 1150 kg
Délka: 2870 mm
Šířka: 1220 - 1480 mm
Výška (s ochr. rámem): 2350 / 2160 (pneumatiky pro orbu) mm
Hmotnost: 985 (s ochranným rámem) 1135 (s kabinou) kg
Profesionální malotraktory řady STV byly vyvinuty speciálně pro evropský trh, kde je vysoká poptávka po strojích, které by díky svému vysokému výkonu, efektivnosti a co nejširšímu uplatnění bez problému překonaly i podstatně větší a dražší traktory. Rychlost, ovladatelnost, jízdní komfort a uplatnění osvědčených inovačních postupů se staly východiskem jejich konstrukčního řešení. Modely konstrukční řady STV jsou vybaveny motory s vysokým výkonem a mohou bez problémů vykonávat nejtěžší práce. Stejnoměrný výkon a vysoký kroutící moment zabraňují poklesu otáček motoru zejména při nejtěžších pracích. Stranou pozornosti konstruktérů nezůstaly parametry jako potlačení hlučnosti a kmitů, stejně jako nízká hladina zplodin - což je velmi příznivé pro ochranu životního prostředí. Konstrukční řada STV je vybavena pro maximální rychlost až 30 km/hod. Proto mohou traktory STV rychle přejíždět z jednoho místa práce na druhé. Tato skutečnost má velký význam zejména tam, kde je vyžadované zvýšení produktivity a efektivnosti, tedy v profesionální sféře uplatnění.
Motor
STV 36 je vybavený tříválcovým, kapalinou chlazeným dieselem s výkonem 35,9 HP Vysoký kroutící moment zabraňují poklesu otáček motoru zejména při nejtěžších pracích. Potlačením hlučnosti a kmitů, stejně jako nízkou hladinou produkovaných zplodin zatěžuje jeho provoz minimálně životní prostředí.
Nový design
Od nového tvaru krytu motoru přes moderní přístrojovou desku až po ergonomicky tvarované sedadlo řidiče a inovovaný tempomat - konstrukční řada STV nabízí vyšší komfort obsluhy a nesrovnatelný komfort v kombinaci s maximální bezpečností.
Přístrojová deska
Díky nové a větší přístrojové desce u strojů konstrukční řady STV je nyní možné hodnoty ještě rychleji a snadněji odečítat. Nová kontrolka funkce hnací hřídele informuje řidiče o tom, zda je aktivována hnací hřídel nebo ruční brzda. Díky přehledné přístrojové desce strojů STV získá řidič na první pohled přehled o provozním stavu traktoru.
Kompaktní karoserie
Modely STV jsou známé svou lehkou, kompaktní a přitom robustní konstrukcí. Z tohoto důvodu jsou rychlejší a výkonnější a méně poškozují podklad. Rovněž došlo ke zlepšení ovladatelnosti traktorů, a tím usnadnění práce pro uživatele.
Nezávislé hnací hřídele
Hnací hřídel se zapíná a vypíná vypínačem, umístěným vpravo od řidiče. Tento nový vypínač se za účelem zapnutí otočí a pro vypnutí zatlačí. Hnací hřídel na traktorech konstrukční řady STV je zapínána hydraulicky a funguje nezávisle na jízdním pohonu. Je tedy možné ji vypnout a zapnout i během jízdy. Mezinápravovou a zadní hnací hřídel je rovněž možné používat nezávisle na sobě. Kromě toho je možné pracovní stroje bezpečně vypnout pomocí nové brzdy hnací hřídele. Tato funkce zaručuje rychlejší a spolehlivější provoz.
Zadní hnací hřídel / Mezinápravová hnací hřídel
Díky dvoustupňové zadní hnací hřídel a jednostupňové mezinápravové hřídeli je možné vybavit traktory širokou škálou pracovního příslušenství a znásobit tím všestrannost jeho využití.
Průmyslové pneumatiky
Průmyslové pneumatiky (dodávané na objednávku) zajišťují nejlepší jízdní stabilitu a rozšiřují tak možnosti využití strojů. Speciálně u strojů s čelním nakladačem a záďovým bagrem umožňují průmyslové pneumatiky KUBOTA dosažení mimořádně vysokého výkonu, aniž by poškodily trávník.
Hydrostatická převodovka
Díky vylepšené hydrostatické převodovce získáte optimální kontrolu nad vozidlem. Nezávisle od zatížení zajišťuje tato výkonná převodovka dostatečný tažný výkon - a to zejména v nerovném terénu nebo v případě vybavení většími pracovními stroji. Pomocí systému Accelerator-Cooperativ (ACS) je jízdním pedálem kromě hydrostatické převodovky možno automaticky řídit také počet otáček motoru. Odpadá obsluha ruční páky při jízdě po silnici a rovněž dochází ke snížení spotřeby paliva a úrovně hluku. Tímto simultánním řízením převodovky a motoru získávají traktory STV komfort, srovnatelný s osobními vozy, vybavenými automatickou převodovkou.
Tempomat
Obsluha tempomatu traktorů konstrukční řady STV je velmi jednoduchá. Jedinou pákou je možné bez problému nastavit, zvýšit a snížit pracovní rychlost traktoru. Kromě toho je pomocí tohoto zařízení možné udržovat konstantní rychlost nezávisle na terénu.
Zlepšené obslužné prvky
Vynikající design traktorů konstrukční řady STV zahrnuje další nové a vylepšené prvky s cílem dosažení maximální pohodlnosti, jako např. zlepšené ovládání hydrauliky a zapínání hnací hřídele. Prvky jako tyto jsou tím, co odlišuje traktory řady STV od traktorů jiných výrobců.
Kabina
Modely nové konstrukční řady STV disponují velkým prostorem u řidiče, širokým sedadlem a výhledem v okruhu 360°. Obslužné prvky jsou umístěny na dosah řidiče. Kromě toho byla přijata opatření k potlačení hlučnosti a snížení otřesů, což ještě více zvyšuje komfort řidiče.
Sedadlo Deluxe
Traktory konstrukční řady STV jsou vybaveny sedadlem Deluxe, které je odpružené, pohodlné a vytváří dobrou oporu těla řidiče. Jako zvláštní výbavu je možné získat opěrky hlavy, které tvoří oporu těla a tlumí nárazy. Tímto způsobem je možné pracovat dlouhou dobu pohodlně a s maximálním výkonem.