Kubota L 4240 HTSC
Produkt není dostupný
Kubota L 4240 HTSC
Technická data:
Motor: 4- válcový kapalinou chlazený diesel
Max. výkon motoru dle SAE: 44,6 (32,8 kW) HP
Kapacita palivové nádrže: 50 l
Převodovka: HST Plus, šestistupňová, hydrostatická
Jízdní rychlost vpřed: 0 - 29,9 km/h
Jízdní rychlost vzad: 0 - 26,9 km/h
Maximální rychlost: 33,52 km/h
Hnací hřídele: zadní
Řízení: hydrostatické
Zadní 3-bodový závěs kat. 1: standard
Přední 3-bodový závěs: na objednávku
Zdvihový výkon: 1750 kg
Délka: 3390 mm
Šířka (Minimální): 1485 mm
Výška (s ochr. rámem): 2265 mm
Hmotnost s klimat. kabinou: 1735 kg
Traktory řady L40 navazují na předchozí úspěšnou řadu traktorů Grand L 30. Jsou to hospodárné, vysokovýkonné
traktory, které komfortně a efektivně zvládnou každou práci. Příjemně se ovládají a mají mnoha inovovaných
prvků. Ať už jde o zcela novou hydrostatickou převodovku HST PLUS nebo nové výkonné motory s nízkými emisemi,
Řada L40 dominuje v mnoha směrech. Nabízíme pět různých modelů (dle výkonu motorů), vybavených ochranným
rámem nebo klimatizovanou kabinou, třemi různými variantami převodovek a rozdílnými pneumatikami.
Traktor L 4240 HTSC je standardně dodáván s mechanickou převodovkou a v provedení jen
s klimatizovanou kabinou.
Motor
Kapalinou
chlazený, čtyřválcový diesel s výkonem 42 HP. Spalovací systém s trojnásobným prouděním (Kubota E-TVCS)
zajišťuje zlepšené proudění vzduchu ve spalovacím prostoru a umožňuje vyšší výkon a účinnost při současném
snížení množství škodlivin. Nové motory v sérii L40 se vyznačují vyšším zdvihovým objemem, nižší hlučností
a menšími vibracemi. Motory splňují a nebo překračují následující emisní předpisy:
- EG - mezní hodnoty škodlivin (97/68/EWG)
- TIER IIIa pro motory nad 37kW (L5040/L5240/L5740)
- CARB (California Air Resources Board) - celosvětově nejtvrdší norma pro vznětové motory.
Převodovka HST-Plus
Zoptimalizovali
jsme výkon a životnosti hydrostatického pohonu. Výsledek: HST Plus. Automatické ovládání hydrostatického
čerpadla a motoru umožňuje optimální výkon, bez ohledu na požadavky, půdní podmínky nebo zkušenost uživatele.
Nová HST Plus je vybavena hydraulickým posilovačem, ovládání pedálu pojezdu je tím výrazně ulehčeno. Bez
ohledu na zatížení garantuje tento systém jemnou reakci, snadné ovládání a lepší kontrolu. Méně vibrací
a snížená hlučnost umožňují příjemnou práci bez únavy, při nejvyšším výkonu.
IntelliPanel
Svou
promyšleností, spolehlivostí a vysokými užitnými vlastnostmi známý, moderní KUBOTA-INTELLIPANEL Vás obsáhle
informuje o všech provozních stavech L40. Snadno rozpoznatelné kontrolky a ukazatele Vám lehce a srozumitelně
ukazují všechny důležité funkce.
Hnací hřídel a hydraulický systém
Zadní
vývodová hřídel se hydraulicky zapíná a vypíná nezávisle na pojezdu. Spolu s brzdou a pojistkou vývodové
hřídele zajišťuje tento systém maximální bezpečnost při nejvyšší produktivitě.
Extrémní zvedací síla tříbodového závěsu Kubota umožňuje připojení těžkého nářadí. V sériové výbavě je
rychloupínání, použité příslušenství tak lze snadno připojit.
Integrovaná kabina s klimatizací
Série
L40 nabízí komfort, který by v této třídě nikdo neočekával. Sériově montovaná klimatizace, vzduchově pérovaná
sedačka a extrémní prostor pro nohy zajišťují skvělé pohodlí při práci. Sériově montované topení s klimatizací
Vám garantuje příjemnou teplotu v kabině. Pro optimální ochlazení nebo topení ve vnitřním prostoru můžete
volit mezi přívodem vnějšího vzduchu nebo vnitřní cirkulací.
Velká světlá výška
Traktory
řady L 40 se vykazují velkou světlou výškou, která usnadňuje přejezd na další místo nasazení. U modelu
L 4240 HTSC je světlá výška nad terénem 390 mm.
Odklopný kryt motoru
Díky
nově vyvinutému celokovovému krytu motoru, který je možné doširoka rozevřít, je možné snáze než dříve
provádět kontrolu motoru, čištění chladiče a vzduchového a olejového filtru. Jednodílný kryt motoru lze
jednoduše doširoka rozevřít a získat přístup do prostoru motoru. Rutinní údržbářské práce jsou snadnější
než dříve, vše bez použití nástrojů.
Údržbářská klapka
Traktory
L40 jsou vybavené údržbářskou klapkou, umístěnou nad převodovkou. Tím je značně usnadněn také přístup
a údržba hydraulických ventilů a senzorových prvků.